marți, 20 martie 2012

Intalnire cu trecutul.

Pregatita sa tin cu dintii pentru tot ce a ramas,viata asta nu e roz si din pacat tot mai multi o privesc ca pe un loz..De azi sunt gata sa ii pun pe ganduri pe toti care mi-au calcat mandria in picioare,lasandu-mi caracterul sa arate adevarata mea fata!Si sa arat ca am curaj nu doar sa inchid gura lumii ce continua sa ma vorbeasca de parca as fi vedeta,maine voi da nas in nas cu trecutul.Cel mai durerosc lucru,sa privesc in spate la cate aveam si la nimicul imens ce il strang in pumni acum.In fine,maine il voi suna dupa 6 luni de cand nu am mai vorbit si sincera sa fiu ieri am fost in casa aceea,da aceasi casa unde am avut parte de cele mai superbe clipe. Ajung spre seara la casa... acolo unde nu mai e nimeni, unde dulapurile sunt goale, patul acoperit de un cearsaf alb, covoarele puse intr-un colt al holului , iar parchetul pe care odata stateam intinsa, punandu-mi gandurile-n ordine, plin cu praf si miros de pustiu.
 Mi-a lipsit mult casa asta. Mi-au lipsit geamurile acelea de care se izbea ploaia,mi-a lipsit tacerea ce era distrusa de picaturile ce cadeau agresiv pe asfaltul rece.Si tot ce scriu in postarea asta sunt sentimente demult pierdute,dar inca am speranta sa le am dinou...Sa te am dinou.
Degeaba, nu ma pot desprinde de trecut. M-am intors sa le arat ca inca mai traiesc si ca m-am schimbat.DE ce m-am intors!?De ce imi era dor de casa aia!?De ce dinou tu!?
Nu stiu.Cel mai bun raspuns,intr-o mare de cuvinte acestea fac liniste si valurile inceteaza sa se izbeasca de marginile mintii mele.O mai tii minte pe fata aceea? Da, da... fata aceea care a plecat cu lacrimi in ochi, cu capul in pamant si sufletul in genunchi, ori de cate ori facea greseala sa uite ca oamenii nu merita sanse... Si cu toate astea, ea le-a oferit mereu. Si toti au luat, cu ambele maini. Si nu vazuse o mana intinsa, decat atunci cand era pe marginea prapastiei si-o ajuta sa cada mai repede si mai devastator...Fata aia care a iubit si a pierdut tot ce a avut,iar apoi cu sufletul plin de rani s-a ridicat si a zambit.Dar inca nu la uitat daia s-a intors aici!
Din trecutul meu cea mai frumoasa parte ai fost tu si vei ramane pentru totdeauna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu