marți, 1 ianuarie 2013

2013

Bun venit 2013,sper sa imi aduci mai multe lucruri bune decat vechiul tau prieten '12!Tanjesc dupa iubire si tot sper sa nu  am parte de dezamagire,eu inca o ard prost si sper sa imi revizuiesc comportamentul fata de multe lucruri si persoane.Vreau sa las trecutul sa se acopere de praf,sa renunt sa ii rasfoiesc fiecare pagina,savurand orice moment glorios din ea sau plangand dupa clipele dureroase si pline de sentimente.Anul asta este urmatorul pas catre noi vise,sperand sa se implineasca tot ce iti doresti.
Alerg prin lume,numai imi arde de glume si grijile imi cam naruiesc orice zambet ce apare discret pe buzele rujate discret cu putin rosu pentru efect!Ma tot gandesc intes la cateva persoane si ca tot venii vorba despre asta R incerca sa reintre in viata mea urcand treptele mandriei si calcand in picioare orice pentru a ajunge dinou in bratele mele!Nu regret asta,doar ca e prea tarziu sa vina iar in calea mea.Vreau pe cineva nou in viata mea,vreau o persoana care sa apara si sa imi dea lumea peste cap.Nu am mari asteptari de la acest an doar sper sa fie mai bun decat cel ce a apus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu