vineri, 11 ianuarie 2013

Oare?

Si astazi te-am vazut,dar a fost pura intamplare.Ai fost...nu am cuvinte sa descriu cum ai fost sau ce am simtit cand te-am vazut.Am tresarit,te-as mai iubii.Urasc sa vorbesc de tine la trecut,cu toate ca trecutul e cel mai frumos lucru facut in viata mea,chiar daca totul acum este o ruina.Imi e prea dor de tine si nustiu de ce.Nu pot sa imi dau seama de ce gandul imi zboara numai la tine si cu inima facuta praf calc inainte si tot sper,ca de ,speranta moare ultima si imi e frica sa nu mor cu ea odata.Am o stare aiurea si nimic nu mi-o poate sterge,imi aduc aminte cat de frumos a inceput totul.O prietenie,ciudata si cu toate astea atat de speciala...Doi copii ce nu stiau ce e iubirea si probabil nici acum nu stiu!Au luat-o separat pe alte cai,iar eu tastez printre lacrimi cateva soapte.Tu ai plecat,chiar daca esti tot aici..ai ales lumea aia snoaba si ipocrita pe care eu nu o sa o suport vreodata!Dar eu,eu am ramas intr-o lume ciudata,plina de droguri,vagabonti si tot felul de chesti dastea.
Aveam visele noastre si cu toate astea eu inca ma ascund in privirea ta,ea imi da fiori.M-as mai ascunde si acum in bratele tale,buzele sa ti le sarut si sa te simt langa mine.Imi e asa de dor si orice ar fi...nu prea imi pot imagina eu fara tine ce rost as avea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu