duminică, 6 ianuarie 2013

Tu

Sincer nu stiu cum sa incep.Chiar dac-am emotii sper sa nu ma pierd.Chiar dac-ai plecat nu pot sa regret, nu vreau sa te uit, o sa te astept,stiu, nimic nu e perfect. Macar lasa-ma, lasa-ma sa incerc si am tot incercat, si..pe urmele tale calc.Nu stiu cum s-o mai spun,ce-am simtit prima oara, nu vreau sa mai simt si-acum. Atunci cand am plecat, nu stii ce-am simtit nici eu nu stiu exact, dar sigur nu mai era timp sa schimb ceva eram prea mica sa te privesc in ochi insemna sa fiu puternica.In curand te vad, si-o sa ne fie bine. Mai e putin si n-o sa mai visez la tine,ca o s-avem ce vrem, alegem ce ne convine! Toate astea, fiindca vreau si-o poza de familie... Imi pare rau c-am gresit, ca ti-am vorbit urat, nu dadeam vreun semn sa-ti zic:
"Orice s-ar intampla,mereu langa tine eu voi sta!"
N-am sa pot sa pierd, nu as vrea sa cred, caci nu vreau sa te pierd!Apropiete-ncet,hai, saruta-ma lent!Vrei sa stii cum ma simt? La fel de bine ca tine nu am cum sa mint.Vrei sa stii daca mi-a trecut? N-are cum caci dorul imi zambeste tot mai crud....Poate nu-i momentul nostru acum,vine greu, dar macar stiu ca e pe drum! Nu ma dezarma, ca e de prisos.Hai da-mi puterea sa trec peste tot ce-a fost!Altcineva-n viata mea nu ar avea rost. Esti constient ca esti tot ce mi se-ntampla mai frumos,fara tine nu as mai fi ce am fost sau ce voi fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu