sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Nu exista tacere!

Totul a inceput bizar si ca sa vezi nu eram prin centru la vre-un bar...Te placeam de ceva vreme iti adoram piesele si pozele de pe fb,dar nu imi inchipuiam ca o sa ajung la tine.Mai exact cu tine,in acelasi pat si stii bine ca mai e mult pana maine.Dar acum totul se schimba,cuvintele imi zac morman pe limba ti-as adresa cateva,undeva intr-un loc restras la un plic cu iarba ce ne duce undeva unde e marfa.Tic-tac stop noi aveam o planeta separata,asa a fost sa fie iubirea noastra e doar o misiune!Tu esti marea mea mereu si lumea ramane muta  ca tu rulezi si eu ling,stii cum zice Blaziny ca joint-ul e mai bun cu saliva de fete!Urmeaza un nou rasarit cand tu ma vei tine de mana si v-om alerga odata cu timpul.Am sugestii frumoase si tu le asculti si te certi cu toti care ma jicnesc pentru simplul motiv ca nu ma pot tine de mana.Nus modesta si recunosc ca langa tine nu o dau in bara,ca nu avem arbitri deloc!Nu pot sa zic ca nu te mai vreau inca te vreau si nici nu o sa ma plictisesc prea curand de tine.O sa ma trezesti ritmat in ficare dimineata pe un simplu beat si niste versuri trantite in creion pe o foaie alba.
Chiar tu ai spus ca intre doua nu te ploua,dar langa mine ar fi soare!O arzi in versuri ca asa imi place mie si o dai pe rap dement,fara prea multe pretexte ai ajuns langa mine intr-o noapte friguroasa de iarna.Hai ca deja devine prea intim iar marfa asta marfa deja ma bagat in film.Intre noi doi chiar si linistea vorbeste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu