luni, 28 ianuarie 2013

Haos

Am ajuns la o concluzie vreau sa imi sterg visele cu tine,sa uit orice si sa sparg rutina sa trec peste vocea ta ce ma scotea din orice stare ciudata.Trebuia sa fim noi 2,dar doar tu cu ea sunteti doi.Tot ce s-a spus au fost vorbe fara sens,am asteptat mult dar intre noi soarele nu a rasarit.Te voi sterge din gand,iti doresc multa bafta!Cu sau fara tine sincera sa fiu nu prea stiu nu este nici cu nici fara...Oau ce ironie si tie chiar iti place,te cred ca vrei sa te joci dar eu m-am schimbat,defapt tu m-ai schimbat in bine,ca in rau ma descurcam si singura.Rup orice tine de tine ca visele noastre s-au risipit demult,eu raman cu ai mei si tu cu ale tale femei si prin haos pasesc in fata,ca de eu trebuie sa am un caracter de piatra!
Problema e simpla,intre noi doi nu a mers,asta e!Ma pierd in intuneric si incerc sa aflu mai multe despre cum ar fi sa nu ma mai gamdesc la tine,sunt constienta printule ca nu o sa reusesc sa trec peste tine.Dar eu ma chinui!O sa fac loc cuiva nou in viata mea....Bun venit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu