duminică, 20 ianuarie 2013

13

Ajunsa acolo de unde n-ar fi trebuit sa plec vreodata ,am gresit ca te-am lasat atat de rapid...cum am gresit ca la altii am insistat prea mult.Acum vorbesc sincer si am boala pe mine si nu ii gasesc leacul e prea grava sa fie tratata!Viata are un chip de inger ,dar mereu o arde aiurea,eu sunt complicata si tu ma intreci mi-e teama de ce se va intampla.Am realizat cu stupoare ca sentimentul pentru tine nu prea moare.Tanjesc sa ma suni si sa imi spui "Buna dimineata!",cand te privesc tu ma readuci la viata.Toti imi gasesc defecte dar tu le ascunzi usor si ma faci sa ma simt perfecta,pentru tine nu sunt grasa,urata si nici proasta!In bratele tale ma simt in siguranta si uit de toate problemele ce m-au prins in plasa.Chiar daca ne tragem din clase diferite,ne intelegem perfect!Sunt genul pragmatic si nu prea am rival in domeniul care il practic,flegmatica si poate si putin antipatica pasesc inca odata peste orgolii sa ma pierd in bratele tale inca o noapte.
Imi place sa ma dechizez am 1000 de masti ce le schimb mereu,pentru a face ce impresie imi doresc persoanelor respective,dar cand sunt cu tine nu am nevoie de masti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu