duminică, 13 ianuarie 2013

Te vreau dinou!

Stii toti spun ca ne jucam,ca tu si eu suntem doar doi copii...ce habar nu au ce este iubirea.Poate ca asa e,nu o sa ii contrazic dar eu tin la tine si nu mai pot de dorul tau.Imi e frica sa nu te pierd,sau poate deja te-am pierdut.Nu vreau sa recunosc ce simt pentru tine,mi-e tema..Chiar daca eu poate nu stiu sa iubesc,dar nu pot definii acest amalgam de sentimente pentru tine.Te vreau dinou,sa te am sa te ating ,sa te sarut!Nu m-as mai plictisii de tine,tu esti gandul meu bun cand ma pierd in scrum.Tu esti grasu meu si nu o sa accept vreodata sa te impart cu cineva,pentru ca sunt egoista,incapatanata si orgolioasa.Tu,ai fost mereu langa mine,indiferent de situatie...ma faceai sa rad atunci cand imi venea sa plang!Ne stim de multi ani,sau poate ca anii ne stiu pe noi.Imi e dor sa ne pierdem timpul vorbind la telefon,sa radem si sa ne amintim cum acum ceva timp,eram mici tu pe clasa a 6-a iar eu a 8-a,atunci a fost  un cliseu comun...era clar ma indragosteam si imi doream cu fiecare secunda sa ma pierd in ochii tai caprui.Ce banal!Nici nu stiu de ce iti simt lipsa,dece ma gandesc atat de mult la tine...si toate astea dupa ce te-am pierdut!
Acum regret ca am ales pe altul in locul tau atunci,regret ca nu am fost in stare sa fiu asa cum ti-ai dorit!Te urasc pentru ca te iubesc atat de mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu