marți, 29 ianuarie 2013

Strainul

Faza ciudata este ,ca nici nu te cunosc dar cu toate astea te plac,chiar mult!Esti genul de bad boy si asta chiar imi place,ma inebunesti si nici macar nu stiu cum te numesti.Ultima oara cand te-am vazut a fost vinerea trecuta si te uitai atent spre noi...aveai un kent in mana din care trageai de zor.Cine esti?Intrebarea asta imi macina interiorul si ma face sa ma gandesc din ce in ce mai mult la tine.Draga tu,nu prea stiu cum sa iti spun in mod normal gaseam cate o porecla ceva,dar pentru tine nu am nimic.Numele tau ar fi perfect,daca l-as stii!De data asta nu este vorba de vre-un print sau de mai stiu eu cine.Postarea asta este despre tine baiatul necunoscut ce mi-a dat lumea peste cap!:))
Te-am analizat din cap pana in picioare aveai ceva ce mie imi creeaza un sentiment de placere si stiu ca suna ciudat,dar abia astept sa te revad.Chiar as vrea sa te cunosc si sa iti urez,bun venit in lumea mea nebuna!Ochii tai negrii,parul tau brunet si stilul tau de-a fi m-au inebunit,m-au facut sa scriu postari despre un necunoscut!Cred ca m-am indragostit de un strain...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu