vineri, 14 septembrie 2012

Te plac.

Ce lovitura,frate,ce cliseu comun!Cum sa semanam atat,adica de ce niciunul nu stim ce ne dorim...vorbe goale poate arunca oricine pe o foaie,dar astea sunt sentimentele mele.Si trec prin niste momente complicate...nici eu nu stiu de mine,asa ca nu cer altcuiva sa ma inteleaga.E pentru prima oara cand am sperante imense  ca World Trade Center,singurul lucru pe care il sper este sa nu pice la fel.Cu toate ca mereu adoram chestiile complicate si inca le ador mi-as dorii ca de data asta sa fie putin mai simplu si sa intrii in lumea mea,nu de alta dar am obosit sa imi fac rau fara sa ma inteleg!Imi place sa fac totul pe invers asa ca in loc sa iti spun ce simt as prefera sa te sarut si sa fac asta la infinit.Eu nu m-am indragostit vara,cum face toata lumea...iubiri de vara chestii de genul,datorita faptului ca ador sa fac totul pe dos eu vreau sa iubesc toamna!Spui ca ma placi ca prietena,sau pana mea,dar oricum va venii o zi cand din iubire va ramane o amintire,asa ca chill si lasa totul de la sine.
Nu vreau durere,doresc placere!As vrea sa simt orice urma de afectiune din partea ta,iubesc sa te vad razand mai mult decat sa mananc ciocolata si crede-ma ca eu ador ciocolata!Ai aparut din senin,adica serios in atatia ani nu m-am putut indragostii de tine?De ce tocmai acum te plac...De ce?Intrebarile astea nu au raspuns si nici nu v-or avea...asta am simtit,asta am facut!Te plac in felul meu si asta e asa de special.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu