vineri, 21 septembrie 2012

Raspunsuri fara intrebari!

Si poate nu am stiut sa iubesc,am ganduri oarbe care ma cuprind asa cum trebuia in brate sa ma tii!Imi e frica sa iti spun cat de mult te iubesc,daca as reusii ti-as spune zi de zi.Am crezut ca e de ajuns sa iti spun ce simt,dar acum consider ca am gresit facand acest lucru.Recunosc nu am puterea sa iti recunosc de cand te plac si cu cata durere in suflet fac asta.Imi placi la nebunie,pentru felul cum gandesti,cum te porti si pentru ceea ce esti,ce sa mai esti genial!!!Crede-ma am o durere in glas si zgarieturi pe inima de fiecare data cand ma gandesc la tine.Si poate ca ai aparut exact cand trebuia,eu cred ca in viata asta totul se intampla cu un scop...iar tu,ai scopul de-a ma face sa ma simt extraordinar in preajma ta.Ai deschis un loc atat de inchis in inima mea,un loc unde nimeni nu a mai calcat de 7 luni!Si acum ascult cum se joaca vantul printre frunze,toamna,cum iubeste soarele, vara niste lucruri atat de minunate dar cu toate astea minuscule.
Nu pricep ce se intampla in mine,dar asa e viata fiecare lucru se intampla cu un sens.Si daca nu risti in alb si negru traiesti fara pic de culoare!Viata e scurta,frumoasa si totusi grea asa ca bucura-te de tot ce ai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu