marți, 18 septembrie 2012

Ha.

lockquote class="tr_bq">
Heii,speram ca odata cu inceputul liceului sa nu ma mai gandesc la tine...adica pana mea orice iubire de vara se termina toamna!!!Pe cine mint,ai devenit obsesia mea,doza mea zilnica de hush.Respir incet,habar nu am ce o sa fac mai departe,stiu ca nu ma mai intorc departe.Vreau sa ma mentin departe de toate,vreau sa fac totul din nimic doar atunci pretuiesc pentru ce am muncit.Deschid ochii incet,habar nu am undea am ajuns,gandurile mele sunt in alta parte iar lumea asta se imparte in agonie si sperante.Am emotii,ma vad tremurand si nici macar eu nu pot sa mi le stapanesc!O sa fiu bine,cel putin asa mi-am promis.As mintii daca as spune ca nu o sa mai iubesc,trebuie sa alerg ca o nebuna si sa plec cat mai departe.Macar odata sa privim totul diferit si sa ne spunem tot ce simtim fara sa ne ferim.Au trecut zile intregi si tot nu m-am lamurit cu ce simt pentru tine,am un sac de dorinte ce cred ca pot fi atinse.
Cu tine totul parca e o poveste,pacat ca nu esti mereu cu mine.As prefera sa fac din dragoste o poveste iar in rolul principal sa fim chiar noi,caci stim sigur ca personajele principale in final ies mereu bine!Mi s-a spus ca daca accept sa fim "prieteni cu beneficii" ma vei lua de fraiera,dar nu cred ca iti pot spune nu.Adica serios ma topesc dupa zambetul tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu