vineri, 7 septembrie 2012

Durere.

 
Stiam ca esti nebun,afemeiat si drogat...dar cu toate astea te iubeam,bagami-as pula in expresia asta!Te-ai trezit ca nu avem nimic in comun,cand lumea mea e speciala dar a ta e snoaba si artificiala.As vrea sa ma asculti pentru ultima oara si sa ma ierti ca ma doare al dracu de tare ca nu mai imi zici nici buna pe strada.Asculta ,priveste tot ce a fost odata auzi cum eu te strig si te rog sa ma ierti...Dar el nu ma iarta si tacerea ma doboara.La tot ce tineam mai mult am pierdut intr-o secunda!Cum sa sterg toate ranile din suflet...Pentru tine eram in stare sa fac orice,dar am inteles ca nu e asa,dragostea nu e ca in povesti,Am gresit si eu odata,dar toti gresesc de ce nu vrei sa ma ierti?Imi e dor de tine,dar tu ma ignori...Mereu e bine la inceput si rau la sfarsit!Am nevoie de tine,de noi sa pot trece prin ploaie.
Si imi zboara gandurile pe aripi de fluturi,dupa tacere se afla un sentiment ascuns...As vrea sa ma ierti pentru ultima data sa ma strangi in brate si sa vorbim cum o faceam odata!Seara de seara ma gandesc numai la tine si mintea imi zboara la cum eram odata.Dar ma ignori si tacerea ta ma doare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu