miercuri, 5 septembrie 2012

Cica prietenii.

Ma gandesc cateodata de ce unii oameni te considera prieten doar o perioada si dupa brusc prietenia dispare ,adica serios prietenia are termen de expirare?Daca da anuntati-ma si pe mine!In fine,daca pleci poti sa numai vii,mi s-a luat persoane schimbatoare...vicii care mai de care.Numai am nevoie de asa ceva daca intrii in viata mea te rog sa ramai nu doar sa deschizi usa iar apoi sa te stergi pe pres si sa pleci.Serios,dragii mei am si eu un suflet numai vreau sa plang!Am auzit fel si fel de vorbe sau promisiuni gen:"Nu o sa te las niciodata!" brusc dupa 1 luna 2 apar persoane noi in anturaj si pe tine deja te-a uitat.Detest chestiile astea,cum urasc sa fiu inlocuita!Dar fiecare cu ce poate si cu ce il intereseaza,nu o sa ma rog de nimeni sa se intoarca inapoi,poate chiar nu am nevoie de ei...adica serios nimic nu se intampla degeaba!
Nu o sa uit vara asta,nu o sa uit nici o persoana care a plecat din viata mea cu toate ca pretindea ca ma iubea.Acum asta e ,poate nu sunt o prietena buna sau mai stiu eu ce...dar sunt persoane care imi adora defectele!Stiu ca si eu gresesc adica serios orice om greseste,dar poate e mai bine asa....Fara tine,fara voi in viata mea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu