luni, 24 septembrie 2012

Odata cu seara vine si drama.

Se lasa seara,hai stinge tigara avem atatea de vorbit..atatea de marturisit!Cel mai frumos vis mi-a devenit cel mai crancen cosmar,ranile trecutului apasa insistent pe orgoliul meu de fier.Candva erau prea multe mirodenii in viata mea,acum numai sunt deloc.In viata nu e bine nici cand ai...dar nici cand simti nevoia.Si viitorul isi face singur partea ia de unde e bine transformand in rau,balanta se deprima, tragand in jos in favoare raului.Ajungi sa fi ranit de persoane pentru care ti-ai da viata!Nu am fost o sfanta si nici nu ma pretind a fi,dar acum sufletul imi este prea otravit si sentimentele mele nu mai au nici macar o valoare.Si as vrea sa plang dar o fac in interior si sunt constienta ca daca v-as spune tot ce am in suflet v-as zguduii mintile,sufletele si inimile.Viata este mai amara decat o cafea fara zahar!
Si poate ca acum numai e nimeni langa mine,toti au profitat pe urma mea,dar stati calmi nimic nu ramane asa.Adevarata vorba "omul bun e luat de prost",dar lasa ca toate se rezolva la timpul lor!Multi ar trebui sa isi vada de viata lor si sa nu ii mai preocupe atat de mult cu cine stau,ce fac sau pe unde umblu.Adica serios eu nu cred ca mi-am bagat nasul in viata voastra...pentru ca pe mine chiar nu ma intereseaza ce faceti voi.Destinele se trag la sorti si cand diavolul isi va face partea toti vor fii cuprinsi de durere,ce pe moment cred ca e placere.Nu suferii pentru ce ai facut,ci regreta ce nu ai avut curajul sa faci si ai avut ocazia sa faci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu