miercuri, 26 septembrie 2012

.

Bati campii ,spui ca le-ai trait pe toate cand de fapt habar nu ai despre ce este viata!"As vrea sa schimb ceva la mine."Asta am spus toata seara sunt...defecta,imperfecta si stricata.Am o presimtire ca ma v-oi imbata iar,nu de alta dar mi s-a luat de atatea chestii cu subinteles si poate mai uit de tine!Nu am mai simtit de ceva timp alcoolul dansandu-mi prin sange si creierul imbibat in tequila ,parca gandirea era mai dulce.Imi lipsesc anumite chestii,dar le las pentru ca imi e mai bine fara el.Poate ca sunt mai slabuta sau mai grasuta dar cand o aparea acea persoana sa imi accepte toate defectele si sa ma iubeasca  tocmai pentru ele.Afara e o lume de gheata iar seara noi vorbim ore in sir la telefon,spui ca sunt frumoasa si pe loc in seara mea se face ceata..Spun ca vreau sa te las,dar de cand zic ca te las zilele zboara din calendar!Cred ca nu iti pasa...dar m-am obisnuit asa.
E Ok ca vreau sa te las,dar totusi te ador.Sunt chestii prostesti,trecatoare si absurde dar datorita tie viata mea parca e mai plina,mai vie!Stau intinsa in pat si ma gandesc la tine,as vrea sa gust viata asta langa tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu