miercuri, 30 mai 2012

Ceva de vis

Ok da-mi doua palme baby,parca as visa!!!!Cum se poate ca o singura persoana sa iti transforme starile, sa te faca sa te simti atat de bine incat sa zambesti asa aiurea fara un motiv!?Si va spun sincer acele zambete de ieri erau atat de dulci si placute pentru ca erau din cauza lui,baiatul cel mai special pemmtru mine dar cu toate astea un bou:)).Si cum mereu exista cineva care sa iti aduca zambetul pe buze,acel cineva pentru mine este R.,cu aceasta initiala am spus totul!!Si stiu ca el imi face mai mult rau decat bine,ca are atatea si eu nu sunt decat fata de la liceu,dar cu toate astea il iubesc.Dar gesturile lui ma fac sa fiu atat de confuza,o fi ceva sau e doar o chestie trecatoare!?Si stiu ca ne certam asa de des si ca toata lumea imi zice ca nu esti pentru mine dar tu esti prostul meu si vei fi intodeauna:)).Deci numai cand ma gandesc la ziua de ieri cat am ras si de cate ori ne-am cotrazis prosteste ma umfla rau rasul.
Si eu pretuiesc fiecare clipa ce o traiesc,mai ales alaturi de tine ca tu azi vi si maine pleci...Si mai vine si vara,atunci nu te v-oi mai vedea deloc!Si stii ce imi place cel mai mult la tine?Ma faci sa zambesc si atunci cand simt ca numai sunt in stare nici macar sa vorbesc,imi aduci fericirea in cele mai proaste momente.Si cu toate astea stii cat de mult mi-as dori ca tu sa imi furi ceva,de exemplu un sarut?Iti promit ca nu m-as supara si nici nu te-as certa,ba chiar as mai vrea:">.Dar am si eu o intrebare de ce oare nu te pot uita in cateva zile asa cum uit lectia la chimie!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu