luni, 7 mai 2012

Nu are rost sa pun titlu

Ok uite cum sta treaba,gelozia ma arde mai tare ca razele soarelui.Stii care e problema ce are aia si eu nu,adica frate ai iertat-o de 1111 ori mai ceva ca Prigoana si Bahmu.Hai serios,esti prea previzibil...Spui ca o iubesti si o arzi cu altele.Esti patetic!Nu ma deranjeaza faptul ca esti cu cineva,ma deranjeaza ca e ea cand puteai sa fi cu altcineva.De data asta cat va dura oare,adica stai putin a venit vara..acum inteleg,gen tu esti soarele ei dar pacat ca nu esti asa fidel cum crede ea.Scuza-ma ca si de data asta subiectul postarii mele esti tu!Dar eu te iubesc...doar cand sunt beata,dar macar o fac si atunci.Ne certam ca Tom&Jerry,fiecare clipa devenea atat de frumoasa cand erai langa mine.A fost frumos cat a fost!Dar oricum ma macina orgoliul meu infect,raman pe veci  amintirile ce ne leaga.Dar promit solemn ca o sa le ingrop sub parchet si peste ani cand il voi schimba sa imi aduc aminte de iubirea ta.Trebuia sa stiu ca unele lucruri nu se schimba,cum nici tu nu ai putut sa o faci.Adica stai de ce te critic pe tine cand eu vorbesc doar din orgoliu,ca urata aia are parte de ce era al meu de drept.E ceva aiurea cu mine,cu tine cu noi doi!Defapt daca noua chiar nu ne mai pasa,de ce cand trecem pe strada nici nu ne mai privim in ochi!?
Totul s-a intamplat prea repede schimband sensul intamplarilor,dar cu toate astea o sa am parte de un nou inceput si am sa uit ca pe noi ne-a legat ceva vreodata,defapt daca voi reusii sa fac asta o sa fiu mandra de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu