sâmbătă, 19 mai 2012

Dinou tu

Nu stiu daca are legatura cu anotimpul ce vine,sau ca eu nu te.am uitat niciodata si inca am si acum poza cu noi doi pe ecranul telefonului.Si faputul ca as vrea sa te sun in fiecare noapte sa iti spun stii nu pot sa dorm...si sa radem toata noapte din diverse motive banale,as face orice sa fiu acum iar in bratele tale.Ai plecat fara logica dar eu tot nu am uitat ca m-ai facut sa vreau sa te uit cu adevarat cu toate ca nu am reusit nici acum, sa te uit si stau mereu unde tu ai fost si imi amintesc cum radeam si in brate te strangeam.O ultima speranta,o singura atingere si un sarut pe buze as mai vrea si dupa cred ca te voi uita,cel putin sper.
Frate totul pare atat de greu cand e vorba de acelasi eu,tot incerc sa ma mint ca nimeni nu intelege prin ce trec eu mereu!Si nu stiu care e destinul meu si pun punct si incerc sa iau totul de la inceput.Dar nu e nimic ca eu sunt optimista si zambesc la toata lumea sa nu vada ca sunt trista si ca plang dupa tine.Si am ajuns in faza cand cu "lasa c-o sa fie bine" numai merge,cand jumatatea mea numai exista de vreo trei luni si ceva si acum sufar de una singura.Si acum caut nod in papura la orice intamplare sau greseala sincer,nu stiu ce-ar putea sa fie.Dar mai iau o gura din potiunea magica si sper ca ea sa ma ajute sa te uit!Dar cand ies din vis si dimineata ai ochii sparti,mi-as dori in loc de sticla sa incerc sa combat si atunci confuza ma uit la telefon as dorii sa te sun mai mult ca niciodata si atunci sunt mai confuza ca niciodata si te privesc atent in poza inca zambesti....si acolo eu eram chiar fericita.
Cand o sa te uit!?Vreau un pic de ajutor de la cei care citesc niste sfaturi sunt bine venite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu