sâmbătă, 2 iunie 2012

Azi as vrea sa fi dinou langa mine,sa te am si sa te strang atat de tare la piept!Stiu ca ce a fost intre noi s-a terminat demult dar atunci cand te indragostesti de cineva,nu cred ca vei mai reusii vreodata sa iti scoti din suflet acea persoana care a reusit sa te faca sa o iubesti asa mult!Si uite ca ai atatea defecte dar la cat de mult tin la tine aceste mici probleme devin calitati imense ce te fac din ce in ce mai special.Mi s-a luat sa mi se spuna ca nu esti ultimul si ca eu sunt inca mica...Dar serios pentru mine conversatia asta numai are rost!Si as risca orice sa fie totul ca inainte,niciodata sa nu te pierd.Dar uite si acum indiferent ce-am face sau oricat ne-am certa,viata mereu ne-a adus impreuna...Poate ca mi se pare mie dar uite ca tot la tine sper,astept sa fim la fel ca in prima zi dar asta e cea mai dulce iluzie pe care cineva si-o poate imagina!Daca tu nu vei mai vrea sa fie ceva intre noi,sau pana mea sa uiti ca ne.am cunoscut,eu o sa raman cu amintirile ce imi vor sapa usor,adanc in inima.Si acum multi imi cer sa te uit,dar cand aud vorba asta am impresia ca isi bat joc de mine.Si am incercat sa fiu fericita cu altcineva,dar de ce de fiecare data cand incercam sa te uit te intorceai si creeai confuzie in sufletul meu!?Inca nu pot sa realizez de ce nu te-am uitat,de ce inca sper sa revina totul la normal!!Si incepusem sa ma joc jocul uitarii,cand eram pe punctul de a sterge orice amintire legata de tine...jocul s-a resetat facandu-ma sa ma gandesc dinou la tine! Si acum sunt intr-o situatie sentimentala total aiurea:Astept ca iubirea vietii mele sa isi dea seama ca povestea lui este incompleta fara mine!Si inca privesc pozele cu noi si as vrea sa retraiesc acele momente...Iubirea mea pentru tine este ca un drog,ma face sa ma simt high fara niciun motiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu