marți, 22 mai 2012

O minte bolnava...dupa tine

Mi-am devenit cel mai bun psiholog,incercand sa imi tratez ranile sufletului cu ajutorul timpului pe post de calmant.Au trecut 6 luni si poate vor mai trece inca 9 si sa te uit tot nu am sa pot,m-ai imbolnavit  si din asta am dedus ca am inebunit mental.Cu o lingurita zilnica din doza mea de amintiri reusesc sa afisez un zambet in fiecare zi,dar azi am vazut-o dinou aceasi vrajitoare,aceasi chestie roz ce continua sa imi inece prezentul in lacrimile amare din trecutul meu cand mi-a furat ce aveam mai de pret,pe TINE,care nici acum nu esti un nimeni.
Mi-am indesat adanc glasul cel frumos in buzunar si mi-am sters zambetul de pe fata,am pus punct la tot si vocea aia pitigaiata imi racaie creierul facandu-mi inima sa planga.Daca 5% din ea se schimba ma scapa de cosmar!Ajunsa acasa ma uit la pozele din vara,ce fericiti era...poate chiar ne iubeam,esti unica persoana ce a reusit sa imi puna pe suflet copci.Dar stiu ca tot ce e bun in mine se lega de tine,dar acum constat ca am inceput sa ma schimb,ciudat!Ca pentru mine nu e nici o urma de indoiala,inca tin la tine si inca nu am reusit sa trec peste toate intamplarile ce m-au facut sa sufar,cum nu am putut sa o uit nici pe stoarfa ce mi-a facut relatia un calvar!
As vrea sa nu ma uiti...Este singurul lucru pe care ti-l cer..Pe care ti-l mai pot cere.
Inchid ochii, si incerc sa-mi imaginez ca esti langa mine chiar acum...Dar este un vis prea scump...
Tu pentru mine esti un vis,iar visele se destrama..Si tu ca orice vis,te vei destrama si vei disparea usor..Inainte spuneam ca nu pot traii fara tine,dar incet,incet am invatat..Este o nebunie curata sa vreau si sa nu pot sa te vad..Cred ca daca te-as vedea acum,as murii de fericire...
Nici sa visez numai indraznesc.Pentru ca atunci cand visez,ma doare.Lacrimile imi mangaie obrazul neincetat,si nici macar ele nu imi pot alina durerea pe care o simt..
De cate ori am incercat sa fac un pas spre fericire...am cazut..
Am cazut in abis incercand sa te caut,sa te regasesc...dar tu ai vrut sa fii de negasit.
Plang acum.Mi s-au impaienjenit ochii de lacrimi,dar voi continua sa scriu.Sau ...mai bine inchei aici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu