marți, 1 mai 2012

Acelasi tu

Azi am nevoie de tine mai mult ca niciodata in ultimi doi ani de cand m-ai lasat cu buza umflata,plecand.Trebuie sa te vad,sa te am si sa ma sprijin pe tine afisand un zambet defect al unui copil tembel dornic sa ii fie buzele sarutate de printul,defapt vagabontul ce a daramat tot universul roz al micii printese.Reusind sa ii aranjeze planetele in ordine total opusa!Imi aduc aminte de cate ori te-am primit inapoi,dupa ce m-ai parasit din diverse motive "importante",cine ar mai face asta pentru tine!?Jur ca te iubeam si atunci cand ma certai glasul tau suna asa frumos,calm cu toate ca tipai...Dar si cand imi vorbeai calm lumea toata se oprea in jurul meu si nimic numai conta,as vrea sa mai simt macar odata acel fior cand intalnesc pe cineva pe strada.Nu cer neaparat sa te intorci si sa ma iubesti,dar as vrea sa ma simt eu iubita si impreuna cu acel el sa facem totul!
Eram doar un copil,dar cu toate astea indragostita nebuneste de tine ascultam ritmul inimi tale ce ma facea sa rosesc!Eram indragostita nebuneste de tine,tocmai daia mai sunt si acum zile cand eu nu pot iesii din depresie.Nu am putut sa spun adio trecutului si inca mai revin din cand in cand acolo...cand totul merge prost in prezent e singurul refugiu.Dar cu toate astea amintirile sunt cristale false,daca le ating se spar...nu as putea suporta o pierdere asa de mare.Adica saca trecutul dispare,voi fi un nimic in prezent.Dar cu toate astea dragostea noastra era o mixtura de dragoste si ura inteleapta si visele au zburat in noaptea cea pustie si intr-o clipa au murit.Fara tine mi-a fost greu dar am acceptat ca tu ai plecat si mi-ai facut viata un chin.Numai Dumnezeu stie cat mi-a fost de greu!Si acum astept mereu sa ma strangi la piept si sa ma saruti pe frunte parinteste,sa lasam grijile pe frunzele trifoiului iesit la inceputul primaverii.As vrea sa te uit,dar inca nu pot...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu