joi, 26 aprilie 2012

...

Preferam sa ma ti in brate,fara sa imi spui ca eu nu stiu sa iubesc sau sa imi critici toate greselile facute de mine de-a lungul a 4 ani...In ultima vreme la mine in viata totul merge pe dos.Orice melodie imi da direct la sentiment,incerc sa fiu chill dar nu pot.E trist,ca stiu ca tu m-ai scos demult din lista si ma doare al dracu de tare ca in fata mea o iei,o saruti si o strangi in brate.Stii ce  e ciudat poate ca sunt o persoana slaba,pentru ca decat ele isi ascund sentimentele si trec zambind si spunand la toti ca numai imi pasa de tine.Dar de fapt nu e asa eu plang si nu imi e deloc bine,sunt praf!Si nu te gandii ca poti sa ma tragi pe nas,as prefera sa ma aduni particula cu particula si sa refaci imaginea mea plina de defecte.Eu chiar nu ma asteptam sa te vad cu ea,nu e usor e foarte greu.As prefera sa ma minti si sa ma alinti fara sa pleci de langa mine,sa nu mai existe o alta ea.Ti-as da iubire, mangaiere si as vrea sa fie bine!
Si poate e prea tarziu sa marturisesc aceste trairi,dar acum am realizat si imi pare asa rau.Azi ma durea ca o strangeai in brate si o sarutai si ma gandeam ca in locul ei as fi putut fi eu...Dar nu a fost sa fie asa si fiecare a luat-o pe un drum gresit!Cum am ajuns sa te plac asa mult!?Nu pot sa realizez sau sa inteleg de ce niste lucruri atat de ciudate ma fac sa percep viata in atatea culori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu