duminică, 3 martie 2013

Dor...

Ma inec in oceanul de ganduri,nu prea mai inteleg nimic te doream atat de tare,te-am avut dar nu prea mai sunt sigura ca te mai vreau.Sunt prinsa undeva la jumate am pierdut cateva persoane in favoarea ta.Dar presimt ca tot printre soapte o sa te pierd si pe tine!Tu esti jumatate copil si jumate adult,eu caut pe cineva jumate mai putin dar jumatate mai mult.E vorba de regrete si de multe sentimente sterse,te-am vazut si te-am placut,te-am avut dar nu sunt foarte sigura ca te mai vreau.Nu am raspuns la sentimente!Dar ma dispera ca sunt prinsa la jumate intre cateva persoane de care chiar imi pasa destul de mult.Printre multe alte sentimente ascunse-n sufletul meu, si le simt mereu...Vad ca nu mai sunt eu, dar nu spun ca mi-e greu !Spun doar ca imi e dor,prea dor de tine A. si toata lumea stie asta ca prezentul ma infioara doar prin simplul fapt ca numai esti aici seara de seara!Nu credeam c-o sa treaca,toate clipele in care ma tineai in brate si ma dezmierdai cu soapte.Sufletul a incetat sa-nteleaga, amintirile mele nu se mai leaga... Mi-ai rupt filmul, n-am lasat sa se vada !In toti cu care ies,te caut pe tine...Zilele mele nu mai sunt la fel, mi-ai luat soarele de pe cer, gandurile mele nu mai au reper .Vreau sa-ti spun ca visele mele ma fac sa spun :
" Imi pare rau acum te-am pierdut.Promit,sa nu te uit !"
Lasa... amintirile sa curga, Timpul... nu mi-a lasat nici o secunda, totul pare un joc, aici depinde de noroc.I-am promis, nici acum n-am uitat ! Si e greu fara tine...totu-i pustiu, zilele stau si scriu...Tu ai zis ca-mi dai totul, mi-ai dat totul peste cap!Mi-ai pus grijile pe cap cu timpul..Ti-am pus toate sentimentele pe tava si-acum uita-te la mine-s o epava!Credeam ca stiu cine sunt.Credeam ca pot sa m-aud, vorbeam cu drag despre tine imi placea sa ma laud...Cu timpul, totul s-a schimbat , ai plecat, eu treptat m-am schimbat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu