sâmbătă, 23 martie 2013

Cearta cu mine!

O ard de parca e prea usor..dar eu ma dau peste cap.Sunt o egoista prinsa intre vointa si emotie!Stau toata ziua sparta..totu in cap e praf,mai pur ca istoria deci lasa-ma sa fac ce vreau.Nu are sens sa mai fiu dramatica,sunt un fel de visatoare las timpul sa vorbeasca singur.Incep sa redevin eu,sa te las acolo unde trebuia sa fii demult.De azi incepe viitorul,o fac fin ca imi place sa o ard aparte si pe tine sa nu te mai vad.Am inima in bucati de lego si o sa le cuplez incet singura.Tot ce scriu nu trebuie sa intelegi sunt ganduri rupte in fragmente pe veci!
Am cearcane,lipsa somnului si-a pus grav amprenta!Am constatat ca nu mai imi pasa daca imi e bine sau rau totul trece...E liniste atunci cand ma apuca niste migrene nimeni nu e aici.Liberul tau arbitru e o capcana asculta bine,eu ma tin departe de partea care vrea parte ca multi au luat-o pe pustiu!Am puterea falsa sa va intre in cap garantat,viata mea va fi un lung sir de zambete.Imi place cum suna asa ca imi urez bafta.Ce tu nu stii nu are cum sa iti faca rau,dar eu iti voi face rau ca dupa sa imi traiesc viata ca o ignoranta!Ce conteaza cu adevarat e greu de gasit mai ales cand voi toti sunteti ocupati sa dati sens la nimic.

Un comentariu: