marți, 26 martie 2013

Razboiul sentimentelor

Simt demonul din mine cum se lupta sa iasa,eu pot distruge tot ce tu poti cladii!Nu ma opresti ,nu cred ca ma intelegi si am ajuns sa cred ca sunt o maniaca fiindca vreau putere maxima.Vreau sa spulber vise,sa distrug imperii si mai ales sa te vad in genunchi in fata mea implorandu-ma sa te iert.Si raspunsul o sa ti-l dau printre fumuri de tigara.Am asteptat prea mult,acum e timpul sa ma joc sa jonglez cu lumea ta si hai sa mai trag inca un fum,da-mi si vodka.Timpul trece si am zis ca ma las de fumat...dar nu am reusit!Ma futi la cap te fut,acum se schimba lucrurile...crezi ca stii totul despre mine te inseli amarnic!Spun povestiri unui popor amnezic,vreau sa te distrug pe tine ca m-ai distrus treptat si m-ai facut sa te urasc pentru ca te iubesc.
Sunt in forma,ma simt mai usoara o sa iti servesc pe o tava toate sentimentele pe care le-am avut.Numai am nevoie de ele,le detasez usor pentru ca vreau sa o ard fain!E prea tarziu sa o ardem pe sentimentalisme,zarul vietii mele a inceput sa se schimbe.O ard prin parc ca vreau sa  fie totul chill si verde.Nu imi vine sa cred ca toata inspiratia mea din seara asta este creeata din ura ce ti-o port in paralel cu iubirea.Dar de data asta ura reuseste sa iasa curata din acest razboi murdar cu sentimente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu