duminică, 31 martie 2013

Sa ma vrei!

Nustiu ce sa spun sau cum sa incep,prin vene inca pluteste alcool si in camera miroase a ceva mai tare decat o tigara Kent.Nu e prima oara cand ma gandesc la tine si am o presimtire ca nici ultima.Aseara ne-am jucat fain,eu fiind putin beata sau poate mai mult iar tu..ei bine nu are rost sa zic cum erai tu.Dar in clipa aia cand buzele ni s-au atins iar mainile tale se plimbau aiurea pe corpul meu am simtit ca esti iar al meu.Uitasem ca exista ea si nici macar nu ma mai gandeam la altcineva decat ca eram acolo,alaturi de tine si timpul parca se oprise in loc.S-a intors fix acolo unde ne lasase doi copii ce nu stiau sa aprecieze ce aveau!
Nustiu daca mai tii la mine cum nu stiu de ce brusc imi lipsesti atat de tare,l-am dat dracu pe print adresandu-i cuvinte atat de intunecate incat nu imi venea sa cred ca am taria sa tip la el si sa ii spun asa ceva..si toate astea datorita tie.Hmm e bizar dar cu toate astea imi place la nebunie!As mai vrea un strop din tot ce  imi face placere ca nu are rost sa ma risc,o sa parcurg distantele incet pana vei ajunge in situatia in care te lasasem acum ceva timp..sa ma vrei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu