duminică, 17 martie 2013

Momento

Stii prea bine ca totul se termina fix acolo unde incepe!Vorbele astea imi rasuna profund in cap si imi creeaza un puternic sentiment de frica.De ce frica?Simplu,e vorba de teama de a nu te mai stii aici,langa mine.Dar e mai bine sa pleci,chiar daca ma simt pierduta,va fi doar pentru o perioada.Cuvintele tale aproape toate,au fost numai minciuni.Nu esti cu nimic mai presus decat restul.E asa funny,ma credeai fraiera da uite ca nu sunt!Acum sa inceapa joaca,sa vezi cum sunt cu adevarat.M-accepti asa cum sunt?Daca nu,eu am plecat.Nu ai ce sa imi reprosezi,nu vezi adevarul nu simti esenta..doar bani, fericire habar nu ai care e defapt realitatea.Nu pot nici acum sa imi dau seama ce am cautat eu in lumea ta snoaba.
Vrei adevarul,vrei sa stii de ce plangeam asera?Din cauza ta.Uite ca am avut puterea de a spune,dar nu prea mai imi pasa.Nu vreau sa fiu nesincera,tin  la tine dar a venit timpul sa iesi din viata mea.Crede-ma e cel mai frumos sa imi reiau viata inapoi.Mi-au lipsit clipele in care uitam de toti si toate <3! A venit timpul sa iesi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu