marți, 12 martie 2013

Dupa soare vin ploi...

"Pleaca,du-te ,nu vreau sa te mai vad...dar vreau sa stii ca ai fost cel mai bun lucru din viata mea!"Chiar daca nu ti-am spus vorbele astea simt o vapaie imensa in mine sa ti le rostesc,sa ma lasi si sa pleci sa ma inec in lacrmii amare ca mai apoi sa imi pot continua viata.E imposibil,tu esti imposibil ,mereu cand zic gata te intorci si ma faci sa te iubesc si mai mult.Daca ti-as spune bun ramas oare ai mai face vre-un pas?Nustiu de ce dar chiar te iubesc si iubirea asta nu e buna ca eu nu sunt singura din viata ta...Orice ar fi viata merge inainte,nu poti iubii fara sa ranesti,in viata ori iei tot ori nimic.
Pentru tine eu sunt un fel de nu ar mai fi,impresia asta mi-ai creeat-o.Dar imi pare rau,mami, o sa te dezamagesc fiindca eu trebuie sa am tot!Asa ca te rog ori intrii in haosul meu numit viata,ori pasesti incet si gratios spre iesirea din ea.Postarea asta e pentru tine printule, ma gandesc prea mult la tine si nu prea e bine.Poate ca o-i fi eu rea,egoista sau mai stiu eu cum dar crede-ma ca ea nu te va iubii cum o fac eu...Ma doare ca ai pe alt cineva,eu incerc sa uit ce s-a intamplat aseara dar..nu pot. Am refuzat multe persoane din cauza ta,imi e teama ca o sa regret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu