luni, 4 martie 2013

O eroare!

Ma ascund printre soapte si ghici ce o sa plec fara sa mai spun ceva.Urasc ca te-am cunoscut,urasc ca am stat in acelasi pat,ca m-ai atins si ca am pus botul aiurea.O sa fac tot ce imi sta in puterii sa fiu  cum eram odata!Vreau sa ma uiti,sa te uit si o sa ma mint ca visele nu mor.Imi e dor de Alexica in momente ca astea doar el imi facea inima sa bata si acum il caut printre amintiri,parca sunt altcineva.Mi-e greu sa mai zambesc am indurat destul de multe,iti cer un gram de intelegere iar dupa poti sa pleci.Se asterne linistea in mintea mea,acum e rece peisajul se intampla ceva intre noi.Ma tot intreb unde e Soarele de pe strada mea?Degeaba te-am primit in viata mea sperand ca ma vei ajuta sa trec peste plecarea subita a lui Alexica.Dar ce tot mint nici nu ne cunoastem,sentimentele nici nu au existat.
Nu o sa te uit pentru ca eu nu uit persoane...dar ai merita sa te inchid intr-o temnita adanca in capul meu,pentru ca tu,mi-ai luat Soarele de pe cer!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu