marți, 2 octombrie 2012

Bum.

Te rog impusca.ma,fa asta,chiar daca tu nu iti doresti acelasi lucru gandeste-te la mine!Scapa-ma de acele ce imi gauresc inima prin toate partile,sentimentele ma fac sa strang dinou din dinti gata de o noua lupta dar minte sa ma retrag imi cere,chiar nu e nici o placere sunt impinsa intre agonie si speranta.Reusesti sa faci totul fara trucuri,ma amagesc uitandu-ma in ochii tai.Parca as fi in sevraj in cap am acelasi film de scurt metraj.Te vreau,dar te urasc asa ca e doar un pas care trebuie sa il faci tu pentru dereglarea balantei intre cele doua sentimente.Asta e ironia sortii,incerc sa ma mint ca va fi mai bine!Am atatea intrebari dar 0 raspunsuri.Traiesc involuntar pe acest pamant,dar tragic este ca un om mare are un suflet atat de mic...Ma feresc sa arat prea des ca imi pasa de cineva,nu de alta dar mi s-a luat sa plang eu mereu!
Mult prea defecta pentru perfectiunea ta,v-oi cauta loc de odihna in viata altcuiva...Se duc anii,mie nu imi place sa stau ca o dau pe suferinte si ma doare ca am inceput sa inteleg ca nu ma aleg cu nimic,iar lupta cu viata e ca o palma data de durerosul adevar.Asa ca aprinde tigara aia,vreau sa uit belele caci zilele trec prea repede,incalc tot ce am, promit ma intorc inapoi la viata mea!Nimeni nu poate sa ma opreasca,vreau sa fiu varza pana cand inima ma lasa!Adevarata vorba,pana mor raman printre baietii mei fumatori de ganja si derbedei!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu