joi, 11 octombrie 2012

Cuvinte de seara.

Dar vreau sa ma asculti macar ce am de zis...dupa poti incheia orice legatura cu mine.Asculta si priveste spre tot ce a fost odata,tu acum iubesti pe alta.Dar eu cum dracu sa te uit,cand fiecare amintire cu tine ma face sa tresar si sa adancesc groapa in care am cazut.De ce a durat 2 ani de zile sa pierd tot?Tu acum iubesti pe alta,dar eu cum dracu sa pot sa sterg cu buretele toate clipele alaturi de tine.Postarea asta este special pentru tine,acum chiar daca o vei citii numai conteaza pentru mine!Nu te-am uitat si nici nu v-oi putea,basii inimii tale se aud din departe,dar o sa ma fac ca nu ii aud.Pentru ca eu in preajma ta nu imi doresc,nu vreau sa aud de altcineva!Si daca spun ca nu te mai iubesc,ca nu te mai suport sa stii ca ma mint singura,dar totul va fi ok.
Trecutul s.a facut fum si praf,doar o amintire a mai ramas.Te iubesc dar trebuie sa te las sa pleci...ca de fericirea mea nu este alaturi de tine,defapt invers tu nu poti sta langa mine.Simt nevoia sa iti marturisesc ca am gresit si ca as vrea sa dam timpul inapoi sa fim fericiti...desi nici in momentul de fata niciunul dintre noi nu poate sa nege ca ceva pare sa ne lege!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu