duminică, 21 octombrie 2012

Miss you.

Am auzit ca muzica e facuta sa iti calmeze orice stare,dar zilele mele bune mi le numar prin pahare.Sunt prinsa in intuneric si am nevoie de soare sa ma despart de amintirile ce distrug orice stare de bine.E prea tarziu pentru regrete,la fel si pentru sentimente.Visez sa te intorci,dar asta e doar un vis...trag din tigara si imi amintesc pe unde umblam mai des.Inca am ca ton de apel acea melodie stupida ce ma face sa imi doresc inca un rasarit ca ala pe care l-am privit impreuna.De cand ai plecat nu sunt destui sa ma ridice,sentimentul e mai intens si urechile s-au invatat sa asculte ritmul inimii mele ce nu vrea sa te uite.Zilele mi-au strivit iubirea si banca e sinistra fara tine,amintirile imi seaca si chiar vreau sa se termine odata!Ma privesc in oglinda cu ochii dilatati,as vrea sa ma ajuti dar nu esti aici sa ma asculti...
Vreau sa te simt inca odata dar pacat ca esti prea departe,am noroc ca e inca bine si stiu ca se poate si mai rau.Cu timpul o sa vezi ca ai gresit dar nu ai sa intelegi,unde ai fost cand am cazut?Am ramas cu sufletul ciobit de amintiri,cu toate ca esti aici parca nici nu ai fi.Daca si maine m-as trezi inca o data as mai zambii,dorindu-mi sa te simt si sa uit ziua de ieri.Oare gresesc ,ca inca imi doresc sa dau timpul inapoi?Chiar daca am sperante uneori imi este greu,am spus ca te-ai schimbat si nu m-am inselat...cate promisiuni ai facut atatea ai incalcat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu