marți, 23 octombrie 2012

Bla bla...

Am avut sentimente curate,dar s-au patat...orice se strica odata si se repara in timp!Inima din mine cred ca a murit,Doamne curata tot atunci cand cade ploaia!Situatia e de vina pentru tot ce ne inconjoara,ura domina intreaga tara,sentimentele se sting din generatie in generatie.Viata e ca un castel de nisip se surpa exact atunci cand crezi ca totul este perfect,gelozia este cea mai puternica arma...Iar dorul imi pateaza intreaga viata,minciuni rostite peste tot uneori sa ii protejeze pe cei dragi si cea mai des auzita este "Sunt ok!",cand defapt nu este nimic bine,ar trebuii sa realizezi sa  ma iei in brate si sa ma tii de mana.Vicii te trezesc dimineata din vise,aprinzi tigara si bei cafeaua,parca e mai amara ca orice zi din intregul an!Nu te mai chinuii sa faci bine,cand toti iti dau ura in schimbul iubirii tale.Sentimentele se schimba cine ieri te iubea,ei bine azi se pisa pe tine!Fa o magie si ce imi place mie sa dureze mai mult,ca din cate se vede fericirea a uitat de strada mea.
Atate sugestii si toate sunt la misto pentru ca oamenii nepasatori dau sfaturi de cacat!Atatea stele pe cer dar doar una e a mea,oamenii par loiali dar sunt mai rau decat cainii.Te bagi in viata mea dar nu stii nimic despre mine,zile si nopti se duc nu iti face griji eu ma descurc...caci stelele sunt sursa zambetelor mele!Am nopti albe de parca ar fi fost luminate de zei,zilele sunt negre cu soarele in nori..Dar dupa o ploaie cerul e mai senin!Daca Raiul e pe Terra eu inca nu l-am gasit,asa ca mai rulez un cui sa mai trag inca un fum!Trecutul era tare,prezentul e prea trist..totul s-a ascuns in scrum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu