marți, 16 octombrie 2012

Prieten,iubit,tata!

Sunt atatea ce ne leaga,ani din viata asta toata ne fac sa sclipim ...chiar daca nu i-am petrecut impreuna ne unesc faptele identice facute pe drumuri separate!In aceasta seara m-au apucat melancoliile,dorul si toate amintirile ce imi trec fugitiv prin cap.Mintea mi se intuneca dar tu ai grija sa o luminezi,ne asteapta un drum lung impreuna si multe greutati ,dar nu uita dupa orice ploaie apare si soarele!Nu tine cont de impresiile pe care si le fac multi despre mine eu sunt fata ta,nu a tuturor.Nu te-am luat niciodata de prost mereu te-am iubit dar destinul nu a vrut nimic de la noi,nu sunt vorbe goale le zic cu ardoare si le dau culoare ca de,inima inca ma doare!Nu ii lua in seama ,ei nu stiu prin cate am trecut impreuna,nopti inecate in lacrimi si shut-uri...cuie fumate de dor si parca fiecare fum ma aducea mai aproape de tine,nimeni nu va intelege toate astea .
Cica eu am fite dar tu stii bine ca atunci cand  imi vorbesti te ascult si nu renunt sa te ajut de fiecare data cand am ocazia!Invat sa fac fata am o viata prea scurta,nu joc teatru noi avem filmul nostru,niciodata nu o sa te las la greu,iti promit.M-ai invatat sa privesc viata direct in fata sa nu ocolesc nimic oricat de greu ar fi,niciodata nu m-ai bagat in filme grele,mereu ai fost alaturi de mine.Imi e asa dor de tine ,as vrea sa te tin in brate sa oprim timpul.Dar viata parca e de plastilina ne plimba paralel unul de altul si cand problemele se aduna nu mai nimerim sa ne gasim.Am o singura dorinta sa fiu condamnata cu tine la o singura sentinta!Cuvintele astea sunt pentru tine,stii prea bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu