sâmbătă, 6 octombrie 2012

Ultima zi la 16 anisori!

Am putine emotii,adica cresc si eu mai mare si as vrea sa se schimbe cateva lucruri in viata mea.Sunt fericita ca am persoane care ma iubesc pentru ceea ce sunt si nu vor sa schimbe nimic la mine.Putin dezamagita ca am pierdut cateva chestii pe parcursul anilor ce au trecut,zambesc incurajandu-ma singura "Ca totul va fi bine!".Prieteni,ei bine ii am pe cei mai buni din lumea si mi-au demonstrat asta de fiecare data cand au avut ocazia sa faca acest lucru,ii iubesc pentru ca au fost langa mine si au avut grija ca totul sa fie bine si pana la urma niciodata nu ai sa cazi daca tii pe cineva de mana.Au fost perioade cand m-am pierdut,prin atata lume si am gresit lasand ce aveam mai drag in urma...dar cand realizam ce am facut inapoi ei ma primeau razand!Nu sunt multi sunt chiar putini,dar sunt a doua famile a mea ce ma ajuta sa imi fac zilele mai usore si pline de soare!De bine,de rau ,Dumnezeu, a avut grija ca viata mea sa nu fie nici prea dulce...de riscul la diabet este destul de ridicat,dar nici amara sa numai pot face nimic cu ea.Asa ca am o viata frumoasa,dulce-acrisoara si condimentata cu aroma prieteniei si a iubirii!
La 17 ani tot Ilie Cristina,sau Blonda o sa fiu,nu ma v-oi schimba pentru nimic!Cum toti ma stiti v-oi zambii exagerat demult atunci cand nu trebuie si nu va v-oi arata toata durerea mea,chiar daca nu o sa mai pot.Va mulumesc pentru ca imi sunteti alaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu