joi, 5 iulie 2012

Tot pe ei ii iubesc

Si am decis sa va pun la curent cu noiile vesti din viata mea!Am prieten...dar nu e cine vroiam eu,A. s-a dus inapoi de unde a venit si acum eu am ramas cu cele mai dulci amintiri,dar amintirile nu ma incalzesc cu nimic fiindca el nu poate sa iasa din ele sa ma certe cum faceam odata si apoi sa ma impece cu ochii aia mari caprui ce imi alinau durerile.Imi pare asa rau ca langa mine nu mai poate sa fie,inca traiesc cu speranta ca ochii care nu se vad se uita!Si odata cu timpul sa reusesc sa pun capul pe perna fara sa ma gandesc ca lipseste el.Poate suna patetic,dar A. si cu D. mi-au marcat viata si cu toate astea amandoi au iesit din ea mai repede decat am realizat.Am ramas cu un suflet gol si o vara rece cum spune Kamelia,in interiorul meu este o explozie de sentimente.Nu am vrut sa fie asa dar s-a intamplat nu pot sa aleg si nu pot sa ii uit pe niciunul...de ce tot plang acum nustiu!Peentru ca pe D. il doare in fund de lacrimile mele,iar A. e prea departe ca sa poata face ceva sa imi aline sufletul sau sa ma faca sa rad.Si vara asta imi aduce aminte de D.,sufletul meu e asa pustiu el era singura mea stare de bine.Nu imi place cum e vara asta,simt nevoia de mangaierile si atingerile lui D. sau de imbratisarile si vorbele lui A.,si acum cand tastez toate astea o lacrima mi se prelinge pe obraz nu-i truc...sunt cele mai frumoase lucruri din viata mea!Si v-am zis am prieten...dar dupa cum vedeti si voi nu am scris un cuvant despre el in toata postarea..Adica inca tin la  A. si la D. in egala masura si imi e sete de amandoi,ma trezesc de dimineata uitandu-ma pe fereastra si dorindu-mi sa dau intamplator de D. si sa imi aduc aminte de tot ce era mai frumos,sau sa sune telefonul si sa fie A. si sa imi povesteasca ce a mai facut pe cine a mai cucerit si pe cine a mai ranit....Tot pe ei ii iubesc x_X.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu