luni, 9 iulie 2012

Adio

E vara, tati!!!Vrei pauza ei bine la mine pauzele sunte definitive nu mai exista cale de intoarcere fiecare avem o viata si un drum de parcurs in fata.Al meu e printre strazi si bagabonti,al tau e roooz cu pizde bogate si cluburi fitoase.Eu vreau pe unu care sa ma sustina sa ma fereasca de alcool,marijuana si cocaina,sa fie baiatul meu si sa ma tina doar pentru el.Nu vreau relatie sa fie doar pe facebook ,tu boy erai prea cuminte...Ce mai pot scrie, viata mea fara tine e destul de buna,sunt nebuna de legat dar nu ma leaga nimeni si o sa merg usor catre apus o sa imi gasesc o persoana care sa imi fie alaturi mereu si la bine si la greu.

Poti sa uiti ca m-ai cunoscut,oricum esti cam praf...nustiu ce am cautat eu langa tine.Poate ca esti prea bun pentru o fata asa rea ca mine.Nu esti tu de vina,eu sunt cea care a gresit si am daramat castelul ce l-ai cladit pentru mine in tine!O sa vina vreme cand o sa ne gasim fiecare jumatatea nu o sa mai simtim.La mine sper sa apara mai repede decat imi imaginez,vreau un lover-boy sa ma faca sa ma simt bine!Satula de vorbe am nevoie de fapte si de sarutari in noapte.Stii baby toate fetele imi spun ca sunt de 100 de ori mai buna decat tine!Ma rup cu totul de tine!!!Adio:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu