miercuri, 25 iulie 2012

Suspans

De ce mereu ne indragostim aiurea?M-am plictisit,sa imi placa numai tampiti adica serios as vrea sa am si eu o relatie stabila...Nu am mai avut asa ceva de mult.Si imi e dor de tot ce ma facea fericita odata!OK,tipul pe care il plac e tare ca muzica.,dar e atat de idiot,incat nu visez la o relatie!!!Si oricum cum a venit va si pleca,pentru ca fetele pentru el sunt doar o joaca,cand se plictiseste pleaca si le lasa.Uite ce imi face ca nu imi da pace,nici nu ma lasa dar nici nu ma ia.Si stie ca am pus botul la joaca lui prosteasca si cat ii place!Traiesc un vis,iar.Doamne ce tampita sunt,ma indragostesc numai aiurea un baiat calumea nu poate sa imi placa si mie.Dar cum ai aparut vreau sa si dispari, stiu ca e pierdere de timp ca te plac.Oricat ar suna de aberant iti zic ca mie chiar imi placi si tocmai daia as vrea sa nu te mai vad...ca tu,ei bine,nu te intereseaza persoana mea.

Uneori simt ca am totul cand nu am nimic!Stiu ca ma mint dar de cand asta e o crima?Paharul e jumatate gol dar fi atent la partea plina.Eu nu sunt ca toate si nu pun botul la orice soapte!Si oricum tu nu intelegi..cand te vad imi simt inima in gat.Dar pentru tine nu e acelasi lucru,pentru tine sunt la fel ca toate,inca o cucerire in plus in colectia ta!Esti doar un loverboy,nimic mai mult le faci pe toate sa isi suceasca mintile spre tine si apoi pleci,le lasi si uiti.Dar gata mi-am zis...am nevoie de ajutorul cuiva sa te pot uita!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu