marți, 12 iunie 2012

Adio dragoste


De ce te-ai jucat cu mine,copil tampit m-ai facut sa devin ce sunt acum..adica uite-te la mine numai am acelasi zambet,sunt trista dar cu toate astea sunt mandra de mine,pentru ca tristetea asta ma facut sa privesc pe oricine in altfel.Recunosc ca tu imi pui mereu sare pe rana cand te vad ca treci pe langa mine si mai exista abia un "buna" din toate acele zile petrecute impreuna,dar si ala e mai sec decat paharele de vodka care le beau pe post de pansament pus pe amarata asta de inima care inca asteapta sa ma atingi,macar pentru ultima oara.Frate si cand vad ca ea tot spera si tanjeste dupa tine cu toate ca vede ca nu se mai poate face nimic...Asta ma ambitioneaza sa reusesc in alte parti,dar cu alte persoane ce nu prezinta acelasi interes pentru mine.Fiindca deja tu mi-ai raspuns la toate intrebarile,m-ai invatat sa iubesc dar de ce nu m-ai pregatit pentru zile ca astea,fara tine..fara nimeni!
Cuvintele au un efect extraordinar asupra celor din jurul nostru. Fara sa ne dam seama, ceea ce spunem celorlati ii poate ajuta sau ii poate conduce spre minimalizare, la fel cum si efectul celorlalti asupra noastra este acelasi.Deci tu prin cuvinte si felul ala ciudat al tau de a fi mai facut sa ma topesc cand te vad.Suntem diferiti dar totusi ne potrivim,ca atunci ne intelegeam numai din priviri!Ai fost mereu langa mine cand toti m-au lasat balta si am stat unul langa altul cand toti vroiam sa ne desparta.Poate ca daia acum nu pot sa te mai uit...ai intrat asa adanc in sufletul cum nimeni nu a mai facut.Te-am mintit stiu si tu ai facut-o mereu,cand imi spuneai ca ai terminat-o cu ea dar defapt in baruri te ascundeai si o sarutai.Crezi ca mi-a fost usor sa aud una ca asta!?Nu nu mi-a fost si daia ti-am platit cu aceasi moneda,dar tu nu m-ai iertat si ne-am certat.Am plecat plangand prin ploaie sperand ca orgoliul asta dobitoc al meu sa ma lase sa ma intorc si sa spun "iarta-ma",dar nu a fost asta si am mers mai departe...Adio dragostea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu