vineri, 6 iulie 2012

Wtf

Nu pot sa imi descriu stare in cuvinte,defapt cred ca o sa cad intr-o agonie sufleteasca.Ma tot intreb cand o sa se termine aceasta doza de sentimente purtate pentru tine...Cea mai frumoasa greseala a vietii mele,dar si cea mai dureroasa caci mi-ai frant inima si pentru asta nu exista antibiotic care sa isi faca efectul in a te uita mai repede.Obisnuiesc inca sa te caut in amintiri caci e singurul loc unde te gasesc mereu si ma astepti cu bratele deschise.Acolo inca esti eroul inimii mele,ca eu mereu vreau sa ajung la tine si am trecut si peste faptul ca m-ai inselat pe tine te-am iertat..pe ea nu v-oi putea niciodata.

Cu tine era soare,acum cu toate ca e vara in mine e ploaie!Inca imi doresc ca scenariul vietii mele sa fie scris alaturi de tine si tot ascult in disperare melodia ce mi-o trimiteai mereu...nu pot sa te uit,nu am fost in stare sa ramanem impreuna si acum pentru mine e greu.Imi pictasei viata in minunatele culori acum e alb- negru si daca te-ai intoarce as vrea sa ducem iubirea noastra catre alt nivel.Doamne ce tot spun,inca te iubesc!!!Am tot cautat alinare in bratele altora dar boy fara tine simt ca inebunesc.Nimeni nu va mai fi ca tine ai fost unicul meu motiv de-a zambii in cursul a doi ani in care de la o banala prietenie aujunsasem sa te iubesc.As vrea sa te uit,dar inca nu pot si tot sper sa apara un EL sa mi te scoata complet din suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu