joi, 12 iulie 2012

Tu

De ce toti viseaza la o iubire eterna vara!?Cand de fapt vara toate iubirile sunt trecatoare si odata cu trecere timpului poate si uitate.Sunt sigura ca daca o noapte de iulie ar putea vorbii s-ar lauda ca ea a inventat iubirea!Dar la noi nu a fost o iubire doar de o vara...a fost ceva mai mult.Cum a inceput totul,era ca in Rai.Dar de ce s-a terminat!?Iti amintesti toamna,cand eram impreuna toata ziua.Cand ne tineam de mana si ne priveam imi doream sa nu se mai termine vreodata.Inca imi aminteasc cand te-am vazit prima oara,acea privire care inca nu ma lasa sa dorm noaptea linistita!Nu pot sa nu te iubesc.Oare iti mai amintesti cum stateam seara la telefon?Cate ti-am spus,cate mi-ai soptit.Stiu ca simteam amandoi acelasi lucru si iubirea ta ma facea sa cred ca e raspunsul la tot!Era motivul pentru care traiam,nu cred ca v-oi mai simtii asta prea curand.
Multi oameni nu ma inteleg,asta pentru ca ei nu ma cunosc deloc!!!Chiar daca acum numai esti alaturi de mine eu inca te iubesc si iti multumesc ca mi-ai aratat acest minunat sentiment.E vara si cand zic vara ma gandesc la tine,un nimeni in cartierul asta dar totusi totul pentru mine!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu