duminică, 22 iulie 2012

Fuck..

"Dupa altu,tot altu vine!!"chiar daca sentimentele purtate nu vor fi la fel ca  cele anterioare sper sa gasesc alinare in bratele tale.Nu te cunosc prea bine,dar va trebuii ca tu sa ma ajuti sa uit orice legat de trecutul meu pacatos ce ma face sa plang.Eu poate nu m-am priceput sa imi fac un trecut victorios si urasc ca am iubit pe cine nu a trebuit,dar sper ca viitorul sa fie mai senin.Nu am incredere in tine...adica serios ce fata ar putea avea incredere in tine la cate ai facut!Am preferat mereu un golan ce a umblat prin diverse paturi decat un baiat cuminte.Nustiu de ce dar simt ca ai intrat adanc in inima mea si nu stiu daca te mai pot scoate cumva.Poate din cauza alcoolului ce imi dansa prin sange cand te-am cunoscut am atatea stari si sentimente ce ma fac sa visez...dinou la o iluzie si sunt constienta ca vei pleca si tu!Dar asta e viata mea e ca un carusel iubesc ce nu pot sa am si urasc ce ma iubeste...
Poate sunt defecta,dar te vreau mai mult decat  orice in momentu de fata.Adica serios,ochii aia caprui ma fac sa visez mai departe decat imi pot inchipui,dar stiu bine ca sunt doar vise si ca astea nu pot fi atinse!Si recunosc ca sunt schimbatoare ca vremea,dar sunt si momente cand ma gandesc numai la tine deci inca mai sunt in stare sa tin la cineva.Imi dai voie sa o fac exersez pe tine!?Doamne ce intrebare stupida...tu esti tu,eu sunt doar eu o simpla fata cu idealuri imense poate mai mari decat distanta de la inima mea la inima ta.De ce m-am indragostit dinou!?:-|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu