luni, 4 iunie 2012

Pentru "fetele mele"

Am gresit odata,de doua ori dar uite ca mi-am revenit,ridicandu-ma unde eram!Dcizii proaste,nu-i nimic bine ai venit in viata mea prosteasca.Rau tratata,gresit inteleasa nu am incetat sa culeg lacrimile ce mi se scurgeau pe obrajii ce inca spera sa ii mai atingi odata.Gresind, totdeauna ezitand, subestimata am ajuns sa gasesc mangaieri dulci in muzica,caci numeni altcineva nu mi le ofera!Dar uite, inca sunt aici spre uimirea multora,care au incercat sa imi ia viata...au inceput cu prietenii,apoi stilul si oh,sa nu uit "iubirile mele" defapt fostele mele iubiri!Un fel de "OK,nu iti mai trebuie lasa-l la mine!",mi se pare patetic..
Stiu ca poate nu sunt cu nimic mai presus decat ea dar eu macar sunt originala,nu am copiat pe nimeni si nu am de gand sa fac asta.Nu am o parere buna despre mine,deabia ma suport...dar sa te mai suport si pe tine!Incerc sa schimb vocile din capul meu,sa le fac sa ma placa dinou.Plina de atata ura,un joc atat de obositor.Ajunge! a facut tot ce ma puteam gandi,dar pentru tine nu am gasit loc in viata mea,esti atat de falsa si totusi atat de roz incat ma scarbesti pe bune.Am terminat sa caut critici caci sunt peste tot..Nu le plac blugii mei, nu-mi inteleg coafura,continuam sa ne schimbam, si o facem tot timpul.De ce facem asta? de ce fac eu asta?Sa dau mereu un subiect pentru fetele care nu isi pot face viata lor caci sunt prea ocupate sa o barfeasca pe a mea.>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu