joi, 7 iunie 2012

Draga amice

"Uite-o ba ca inca rade!!",deci azi am auzit vorba asta de nustiu cate ori si azi am uitat complet de toate...De faptul ca nu te mai am,de scandalurile  prostesti si de ultima noapte din vara aia minunata in care timpul ingheta in timp ce tu ma priveai.Azi am vazut ca nu trebuie sa fi tu dinou alaturi de mine,mi-am facut mutarile si iata-ma,sunt fresh.Si ghici ce!?Iata-ma,ma distrez atat de bine.Nu stiam de ce incercam sa inod ceva ce se rupsase demult..Doamne,am fost patetica incercand sa iti cer tie impacare!!Si acum ca noi am terminat-o,defapt ca eu am reusit sa trec peste faza cu "mi-e dor de tine...dor de noi"am sa-ti arat in seara asta cat de bine pot fi,am o stare atat de euforica de parca as fi tras marijuana,dar nu baby defapt am tras heliu si a fost super!Si tu esti un fraier,ce credeai ca o sa stau la nesfarsit dupa tine?Ei bine,nu a fost asa te-ai inselat acum altul urmeaza in locul tau si poate el,ma va aprecia fara sa ma critice<3!
Azi am  mai realizat un lucru,aveau dreptate toti amicii mei cand imi ziceau "Fato,esti de 100 de ori mai buna decat el!",dar de eu credeam numai ce vroiam..Mi-ar placea sa iti pun niste intrebari daca putem vorbi cinstit,"Cum e cand persoana la care te astepti cel mai putin te trateaza ca pe un rahat!?".Eh,dar trebuie sa te obisnuiesti candva erai soarele meu,acum fiecare are cerul lui si iti garantez ca al meu e mult mai senin decat al tau.Nu vreau sa ma laud,cu toate ca imi place,dar hei boy doar priveste nici nu ai plecat bine ca deja altul e langa mine!Si poate ca o sa fie mult mai bine!!!Si promit sa nu te mai caut,caci ranile ce nu le atingi se vindeca,iar orgoliul meu e prea mare sa mai accepte ceva din partea ta.Te pupa dulce,scumpa ta amica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu