vineri, 8 iunie 2012

  De ce de fiecare data cand vreau sa te dau dracu,sa te uit apari de unde nici nu ma astept!?E atat de greu,sa te lupti aiurea spunand ca nu iti mai pasa, cand de fapt inima in tine crapa si spera sa se intoarca.Dar stie bine,ca nu o sa mai vine si ca nu o sa uite niciodata ce a fost,ca de el era golanul ei pe care il iubea!Chiar de-as vrea si cat m-as chinui sa te dau dracu,apari din senin facandu-ma sa sper...sa te admir,sa te tin in brate si sa ma saruti pe frunte!Odata mi s-a intamplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate, a fost o poveste, a fost ziua in care te-am intalnit pe tine…dar acum regret ca te-am iubit atat si in curand, poate ca te-am cunoscut!!
As vrea sa mai faci parte macar odata din viitorul meu,altfel ma intorc eu in trecut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu