miercuri, 6 iunie 2012

Ganduri

 Ganduri oarbe ma cumprind,stateam...taceam imi era frica sa nu mi te fure cineva vreodata,dar de ce iti e frica nu scapi niciodata si odata cu sfarsitul verii si plecarea ultimelor randunele ai disparut si tu din viata mea!Niste ideei prostesti imi trec prin minte,sa te iau in brate in noptile calde,poate ca sunt recalcitranta dar vreau sa iti spun ca imi pare rau ca nu am stiut iubii!Dar cu toate asta in felul meu nu te-am iubit putin,te-am iubit prea mult.Intotdeauna spun ca n-am nevoie de tine,dar intotdeauna ne vom intoarce la asta:"Te rog nu ma parasi!"Cum am devenit atat de insuportabila?Ce e cu tine de ma face sa ma port asa?N-am fost niciodata atat de nesuferita...mai facut sa te visez si atunci cand nu dorm si dimineata chipul tau me trezeste din somn.Inca ma gandesc si acum la ziua in care noi doi ne-am sarutat...Wow cat de ciudat!!!Nu credeam ca se va intampla asa ceva.
Am uitat sa spun cu voce tare cat de simpatic  imi esti,nu pot fi fara tine,tu esti micul meu sac de box perfect...partenerul meu preferat de cearta!Si am nevoie de tine,daca eu am fost de vina pentru ce s-a intamplat te rog sa ma ierti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu