duminică, 28 august 2011

Imi amintesc...

Imi amintesc si acum,m-ai lasat singura in toiul noptii...am gresit amandoi dar tu nu ai vrut sa intelegi ca in doi peste toate poti sa treci.Imi spuneai ca ai probleme si trebuie sa te inteleg,mi-am vandut jumate din suflet sa te pot intelege si acum din suflet vreau sa te sterg,nu mai vreau suferinta si nici umilinta cu toate ca am fost dependenta de frumusetea ta.Eu ti-am oferit respect iar tu indiferenta,aruncai mereu cuvinte care si azi ma dor si ca proasta treceam peste si spuneam ca te ador.Nu mai vreau sa ma gandesc la tine tocmai daia zi de zi incerc sa gasesc baiatul perfect,am incercat sa te uit,dar mereu imi amintesc de serile in care doream doar sa te privesc.Eram prea naiva nu vroiam decta iubire,dar tu mi-ai oferit o gaura in suflet.Si acum imi amintesc sarutul ala care ma ispitit,ma otravit...acum incerc sa te evit!
M-ai facut sa nu mai am incredere in niciun baiat,ai uitat ca amandoi treceam prin orice razboi.Nu te preface ca nu stii, ca stii bine c-asa a fost!Si regret ca am crezut in tine,m-ai facut sa nu gandesc normal,sa te urmez orbeste,poate ca nu este bine sa iubesti!?Chiar daca nu erai genul ala care sa imi aduca flori acasa,nu imi doream asa ceva te placeam prea mult pentru a dorii asa ceva de la tine,tot ce faceai era special cu toate ca nu era nimic,poate doar un lucru banal!Ai fost singura persoana ce putea sa ma aline si sa stii niciodata nu mi-am batut joc de tine!Acum iubirea a trecut, si-a facut loc urii si iti vad doar zambetul pervers din coltul gurii...Trecusem peste barfe, aveam incredere si inca simt un gol dupa aceasta pierdere.A fost pierdere de timp, si ai pierdut de fapt tu...iar eu regret ca nu am putut sa te resping.Acum raman doar amintiri ce timpul nu poate sa le spele si e ciudat ca imi amintesc mereu de tine la orice pas,orice gest parca esti langa mine.Intinsa pe pat ma las mangaiata de alte soapte,il iau in brate si astept sa vad ce se intampla.Dar sper ca langa el imi va fii mai bine ca langa tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu