joi, 18 august 2011

I love you boy

Ok se spune ca imi este prieten,dar ce se intampla cand intervine dragostea?Totul ia o intorsatura diferita,sentimentele ies la suprafata fie ca iti doresti fie ca nu...Il iubesti in secret,tanjesti dupa orice gest si atingere de-a lui,el e prietenul tau special!Esti timida,nu prea poti sa ii dezvalui sentimentele iti e frica sa ii spui ce simti si ca ai vrea langa tine sa fie.E greu,nu stii ce sa crezi prietenii tai spun ca te place si ca sunteti doi fraieri dar iti e greu,nu crezi ca esti dect cea mai buna prietena nimic mai mult...Oricum timpul le rezolva pe toate si vom vedea ce se mai intampla<3.Tre sa arat ce pot ca sunt mult mai buna decat cealalta ea din viata lui,sunt hotarata sa imi fac renume in viata lui si sa preiau controlul.Se poate spune ca a venit momentul ce sa fac sa ii spun sau nu?Oricum in spate nu mai dau merg tot inainte si nu las pe nimeni sa imi ia tot ce a mai ramas drag in inima mea,oricare el cu care voi sta nu imi va pasa pana nu il am pe my boy in viata mea...Oriunde m-as duce cu el in inima si in sufletul meu nimeni nu poate sa imi faca rau.O sa ma zbat si imi voi face singura dreptate.
Oricat as fii de departe,gandul tot la el se-ntoarce,sper sa ne tinem de mana cat timp mai avem zile!Nu te-njur,nu te-nsel jur,as face orice sa fii langa mine fara secrete in asternuturi moi o sa ramanem goi.Te iubesc la fel ca in prima clipa,te-as interzice multora care cred ca te iubesc!Nu ti-as da drumu niciodata caci o simpla zi fara tine pare eternitate.Parca am fii facuti unul pentru altul,ti-as arata ce inseamna sa iubesti si cate amintiri,cate placeri o sa ne dezvaluim impreuna.Fara tine nu stiu ce as fii facut,dar te-am acceptat exact asa cum esti si tot mai am momente cand te sorb din priviri!I love you my boy!<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu