miercuri, 10 august 2011

Trecutul

Prinsa in trecut,undeva intre fiecare el de care mi-a pasat candva imi readuc aminte de o seara de vara,o chitara si ultimele raze de soare din acea zi.A trecut timpul de atunci au trecut doi ani si inca imi  aduc aminte perfect,inca imi lipseste acel el care nu imi spunea ca ma iubeste decat noaptea si atunci soptit,as da timpul inapoi da nu este posibil acum ma bucur de amintirile care au ramas!Cine stie cati ani vor mai trece si chipul tau tot in mintea mea va ramane,mi-as fi dorit sa iti spun toate astea in fata,iti placea sa ma vezi zambind si imi spuneai ca pentru mine merita sa lupti si imi faceam griji ca poate ma inseli,ca daca mai exista vre-una in viata ta si imi spuneai mereu o vorba:"Sa nu te gandesti ca e vreuna mai buna ca tine,chiar daca e, tu ma ai pe mine !"atunci ma linisteai si ma imbratisai!De cate ori ajungeai acasa intarziai,poate n-ai fost acolo niciodata cand trebuia sa fii,dar uite tu m-ai schimbat si daca stiam ca datorita tie o sa ajung ce sunt acum iti multumeam demult...
Uneori chipul tau il mai zaresc si printre poze privesc sa te regasesc!Sa ma gandesc la tot ce-a fost mai bun, cate vise noi ne-am facut candva de mult.Iti mai aduce drumul spre nori,iti mai aduci aminte cafeaua din zori, iti mai aduci aminte noptile albe...Acum sunt toate foarte departe.Uneori vorbesc cu tine in lipsa ta,ma simt strain chiar si de umbra mea si incerc sa scap de amintiri dar mai tare ma dor.Se intampla adesea sa te mai caut prin 'prejur sa ma gandesc la tot ce-a fost mai bun.sper sa iti aduci aminte de mine mereu..Dar acum imi reprosezi mie nu crezi ca ai tupeu?Esti proast ai avut numai de castigat dar tu ai ales-o pe ea si direct ai plecat,nu te-ai mai gandit la ani care ne-au unit si cata dragoste ne-am destainuit.N.a contat nimic cand  iti spuneam ceva...si-mi promiteai mereu ca tu te vei schimba..E treaba ta..chiar daca acum tare ma doare imi ziceai ca ma port urat cu tine..oare....iti vroiam numai binele tu vedeai invers.. Si-ti doresc sa fie mai buna ..cea pa care ai ales-o  sper sa ai tot ce.ti doresti acum langa ea..Si de te vei intoarce la mine iti spun de-acuma pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu